TrueTalk Logo

Het echte gesprek en de mensen voor wie je het doet

TrueTalk pijler inzichten TrueTalk pijler inzichten TrueTalk Logo

Human Centred Culture

De ontwikkelingen gaan hard. Consumensen en burgers zijn de baas. Succesvolle organisaties gebruiken dagelijks klantinzichten. Nog sterker, succesvolle organisaties vinden het gaaf om voor mensen te werken.

We zorgen dat iedereen begrijpt voor wie hij of zij werkt. We praten niet over, maar met mensen. Denk aan congressen, teamdagen en beurzen.

Contact opnemen

Just do it. Verandering in kleine stappen

Beleving en rapporten. Gevoel en cijfers. Balans tussen mensen en processen. Zoiets. Zoals bij elk change management vraagstuk duurt het jaren om terug te gaan naar de mens.

Onze visie voor de aanpak? Just do it! We werken met de mensen die willen.

TrueTalk helpt organisaties om de juiste stappen te zetten. Gewoon door te doen. Omdat het zo leuk is om voor mensen te werken.

Helderheid met het Model van de 5 C’s

‘Burgerparticipatie’, ‘samenwerken’, ‘co-creatie’ … Iedereen lijkt de klant en stakeholder te willen betrekken. Het lijkt soms wel een hype van “Klanten + Post-its = Co-creatie.”

Maar, hoe ver ga je in de samenwerking? Wat zijn de voor- en -zeker ook- nadelen? TrueTalk werkt met een model om de intensiteit van samenwerking te bepalen.

Je kunt het model van de 5 C’s gebruiken bij het strategisch ontwikkelen van je organisatie of een nieuwe positionering. Daarmee werk je optimaal samen.

Concrete voorbeelden

We hebben diverse voorbeelden van interventies en dialogen voor groepen van 5 tot 500 mensen.

Denk aan:
– Café Bepp on Stage. We zetten juist de klanten op het podium.
– Teamdagen. Bijvoorbeeld op een van onze Café Bepp events.
– Medewerkersdagen op kantoor.