TrueTalk Logo

Het echte gesprek en je onderzoeksvraag

TrueTalk pijler inzichten TrueTalk pijler inzichten TrueTalk Logo

Samen inzichten ophalen

Teams halen met het onderzoeksconcept Café Bepp zelf inzichten op. Samen ontdekken we trends, scherpen we concepten aan en testen we producten.

Café Bepp wordt gebruikt door innovatie- en design-teams, door overheden en bedrijven.

TrueTalk maakt onderzoek makkelijk en krachtig.

Contact opnemen

We hebben drie smaken voor je.

Zelf doen: Ervaren teams gaan zelf aan de slag. Ze valideren en designen tot ze een ons wegen. Wij nemen al het regelwerk uit handen.

Samen doen: We doen samen een onderzoek, van begin tot eind. Onze consultants maken het makkelijk en krachtig.

Laten doen: Je geeft de onderzoeksvraag, wij komen met de antwoorden. Van empathy tot producttests, de inzichten zijn puur en echt.

Café Bepp = veldwerk zoals het bedoeld is.

We gaan het liefst naar de doelgroep toe. In de natuurlijke omgeving reageren mensen directer dan ‘beroeps-respondenten’. Heer-lijk.

Vooraf bepalen we de juiste plek. Café Bepp heeft zelfs vaste locaties.

Corona bepaalt of we Café Bepp Events hebben: We bouwen een lokaal lab op beurzen.

De consultants doen samen met jouw team onderzoek. Onze recruiters spreken mensen op de juiste manier aan.

Iedereen doet mee: Inclusie & diversiteit.

2,5 miljoen mensen zijn niet in onderzoekspanels vertegenwoordigd. Denk aan mensen die laaggeletterd zijn, mindere digitale vaardigheden hebben of groepen met een lager werk en denk-niveau. Ze zijn ook jouw klant en burger!

TrueTalk doet wekelijks onderzoek met inclusieve doelgroepen. We hebben eigen recruitment en dialoogtechnieken. Iedereen doet mee.

Meer weten hoe jij iedereen bereikt? Lees dit artikel.