TrueTalk Logo

Het echte gesprek en structureel inzichten opdoen

TrueTalk pijler inzichten TrueTalk pijler inzichten TrueTalk Logo

Research Ops

Klantgerichte organisaties gebruiken dagelijks klantinzichten, in elke fase van het ontwikkelproces. Gewoon, omdat het kan.

TrueTalk helpt met trainingen, panels en toolkits, waardoor teams altijd en overal toegang hebben tot klantfeedback: Research Ops.

Contact opnemen

Waar te beginnen?

Je organisatie doet incidenteel onderzoek, maar wil een stap verder: klantinzichten in alle fasen van het ontwikkelproces.

Wat zijn de juiste stappen? Werk je aan een lab of eerst aan het enthousiasmeren van je mensen? Starten we met een team of pakken we het groot aan? Het antwoord verschilt per organisatie.

TrueTalk biedt je een workshop van 4 uur om antwoord te geven, waarna je snel concrete stappen kunt zetten. We gebruiken onder andere het Maturity Model.

Krachtig maken met het trainen van vaardigheden

Vaardigheden verhogen de kwaliteit van de inzichten. En ja, iedereen krijgt er nog meer lol in. TrueTalk traint teams van alle niveaus.

– Zelf agile klantonderzoek doen
– Faciliteren van teams
– UX-research
– Empathy Research

Klik hier om meer te lezen over onze trainingen.

Makkelijk maken met research tools

Tools maken het makkelijker om vaker onderzoek te doen. Je hebt minder gedoe, waardoor je meer tijd hebt voor gave dingen.

Ons team helpt bij organisatorische zaken als:

– Het inrichten van panels.
– Recruitment voor jouw doelgroepen met al het logistieke gedoe.
– Inrichten van een prettige onderzoeksruimte.
– Het vinden van locaties voor embedded research.