TrueTalk Logo

Het echte gesprek en structureel inzichten opdoen

TrueTalk pijler inzichten TrueTalk pijler inzichten TrueTalk Logo

Research Ops

Klantgerichte organisaties gebruiken dagelijks klantinzichten. Gewoon, omdat het moet.

TrueTalk helpt bedrijven en overheden met trainingen, panels en toolkits, waardoor teams altijd en overal toegang hebben tot klantfeedback: Research Ops.

Contact opnemen

Waar te beginnen?

Je organisatie doet incidenteel onderzoek, maar wil klantinzichten in alle fasen van het ontwikkelproces opnemen.

Wat zijn de juiste stappen? Bouw je een lab met tools of werk eerst aan het enthousiasmeren van je mensen met trainingen? Wil je starten met één team of pak je het integraal aan? Het antwoord verschilt per organisatie.

TrueTalk heeft een workshop om antwoord te geven, waarna je snel concrete stappen kunt zetten. We gebruiken onder andere het onderstaande Maturity Model.

Krachtig maken: het trainen van vaardigheden

Onderzoeksvaardigheden verhogen de kwaliteit van de inzichten. En ja, iedereen krijgt er nog meer lol in. TrueTalk traint teams van alle niveaus. We hebben vier programma’s:

– Zelf agile klantonderzoek doen
– Faciliteren en begeleiden van teams (gevorderden)
– UX-research
– Empathy Research

Klik hier om meer te lezen over onze trainingen.

Makkelijk maken: research tools

Tools maken het makkelijker om vaker onderzoek te doen. Je hebt minder gedoe, waardoor je meer tijd hebt voor gave dingen.

Ons team helpt bij organisatorische zaken als:

– Het inrichten van panels.
– Recruitment voor jouw doelgroepen met al het logistieke gedoe.
– Inrichten van een prettige onderzoeksruimte.
– Het vinden van locaties voor embedded research.